Не можете да намерите това, от което се нуждаете?
Свържете се с нас-
Кога мога да закупя билет?
-
Вие сте на точното място! Може да го направите на нашия сайт. Изберете киносалон, филм и прожекция, след това маркирайте „Закупуване на билет“ и следвайте стъпките. Горещо ви препоръчваме преди да пристъпите към плащане внимателно да проверите поръчката си – за кой киносалон, в кой ден и час и в какъв формат ще гледате филма, за който купувате билет/и. След одобрение на плащането, проверете имейла с потвърждението и прикачените файлове. Ако видите някакъв проблем или нещо липсва, моля свържете се с нас през контактната форма на сайта или ни се обадете на телефон +359 894 650 777 всеки делничен ден между 12:00 и 17:00 часа. Не носим отговорност за билети, които не са закупени през сайта на киното или от касите на кинокомплексите.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article
-
Какви са предимствата на онлайн покупката на билет?
-
Каква е политиката за канселиране и анулиране на билети, закупени онлайн?
-
Мога ли да платя билета си чрез мобилен портфейл?
-
Защо не мога да си купя билет за филма час след като той е започнал?
-
Кога най-късно мога да си закупя билет за дадена прожекция?
-
Кога мога да закупя намален билет? Какво трябва да направя?
-
Колко струва билетът за кино?